lørdag 24. september 2011

Det er noe galt!

Jeg er på riktig vei om dagen. Jeg har oppsøkt hjelp, og jeg har snart min første time hos psykolog. Jeg startet med å oppsøke helsesøster (eller, noen av venninnene mine oppsøkte helsesøster), jeg hadde time der i forrige uke, og ble henvist rett videre innover i systemet. At hun på bare 40 minutter klarer å stille mulig(e) diagnose(r) er for meg kjempeskummelt, samtidig som jeg er lettet! Det efaktisk noe galt, og jeg skal få hjelp til at ting skal bli bedre. Jeg prøver også å finne meg nye ting å se fremover imot. Jeg skjønner selv at å trenge å tenke sucidale tanker for å klare å roe meg ned når jeg er nervøs/sint/lei meg ikke er det beste. Men tanken er så vant, at jeg ikke klarer å vende den på 1-2-3. Det er ikke det at jeg er suicidal, for det er jeg ikke. Jeg har derimot et behov for å tenke i de baner når jeg ikke er helt på topp. 
Det er selvfølgelig ikke bare det som er problemet, men jeg tror jeg trenger litt tid for å kare å få det ned svart på hvitt. 
----------
Dette er siste posten jeg kopierer over fra blogg.no. Nå begynner jeg å blogge her på blogspot!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar