tirsdag 22. november 2011

Cupcakes, eller noe lignende..

Jeg fant en artikkel, slik får du perfekte cupcakes, og fulgte oppskriften til punkt og prikke. Med unntak av at vi ikke hadde hvetemel, så jeg brukte sammalt hvete.

Ser dette ut som perfekte cupcakes???

Jeg skylder på det sammalte melet. Jeg mener, cupcakes, de skal jo være små og søte. Disse er jo større en vanlige muffins.. Dette var faktisk middagen min idag. Har spist to og er kvalmere enn kvalmest.

Idag var jeg hos BUP igjen. Jeg er så sliten, og disse hyppige psykologtimene gir meg bare en giga-hodepine. Idag snakket vi litt til og fra innleggelse, og jeg fikk vite endel viktige fakta om dette. Jeg mener dette kan være et mulig alternativ etterhvert, og pyskologen min er visst enig.
Idag har jeg faktisk trent litt svømming. Utrolig godt, selv om klorvannet gir meg en intens kløe i mange timer etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar