lørdag 19. november 2011

The only way is up, when it all falls down

Nå har jeg tidenes crush på James Morrison. Som halve resten av Norge, noe som er veldig forståelig. Når jeg har vært innom forskellige James Morrison videoer på youtube, er det fullt med spamkommentarer "Search Isak Idol Norge" Og jeg bare "whuut?" Så nå har jeg søkt opp Isak Idol Norge. Gutten kan synge jo! Nei, jeg har ikke sett på idol siden Kjartan Salvesen vant. Han var min store kjærlighet da jeg var 10. Men jeg foretrekker fortsatt James♥♥♥

Crushet mitt kommer rett og slett fra at jeg hørte reklame for den nye plata hans, og tenkte "HVOR HAR JEG HØRT DEN STEMMEN FØR??" Spotify♥ Jepp, Broken Strings. Nå spiller både The Awakening og Undiscovered finefine sanger på iPoden min dagen lang.



This Boy - James Morrison

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar